3d crest white strips review

Hello! Daar ben ik weer, het is weer en tijd geleden maar ik heb weer een leuke blog artikel voor jullie. Dit keer wil ik het hebben over ´3d crest white strips´.

In Amerika is dit product al een hit, en vergelijken met echt je tanden bleken bij de tandarts is dit wel stukken voordeliger!

Een aantal jaren geleden zag ik een vriendin van mij die dit gebruikte en ik was verbaasd hoe wit ze waren, ze vertelde me dat ze de strips bestelde uit Amerika, want hier in Nederland waren ze niet te verkrijgen. Maar sinds kort kan je ze nu ook hier bestellen. Ik heb de mijne via www.3dcrestwhitestrips.nl dit was echter ook de eerste keer dat ik het ging gebruiken dus vond het erg spannend. Zelf heb ik eerst reviews gelezen over de strips voordat ik er een ging uitkiezen. Ik heb besloten om voor de ´professional effect´ kit te gaan. Dit was een kuur van 20 strips voor je boven en ondertanden. Dit was een hele kuur en kosten zijn € 54,54 en heb het binnen 2 dagen binnen gekregen. Het resultaat van deze kuur is net als een bleekbehandeling bij een kliniek van €300,-

Er werd mij geadviseerd om de strips om de dag aan te brengen, aangezien het best wel heftig is voor je tanden. Gelukkig ben ik geen koffie/prik drinker maar ik vond wel van mezelf dat ik niet de witste tanden had. Voordat ik begon had ik eerst een foto getrokken van before en nadat ik klaar zou zijn met de kuur kon ik echt verschil zien. Nou vind ik dat ik niet erg mooie tanden heb van mezelf, maar ik wil het wel met jullie gaan delen zodat je ook echt het verschil zal zien.

Wat je wel moet weten voordat je met deze kuur zal beginnen is dat het eigenlijk niet zo goed is voor je tanden en erg voorzichtig moet zijn. Maar resultaat zal er zeker zijn! Op het begin zul je weleens gevoeligheid hebben. Dus langer dan 30 min je strips in hebben zou ik echt afraden! En natuurlijk mijn advies is, om de dag aanbrengen of een aantal dagen tussen laten.

Nou heb ik wat leuks voor jullie, en dat is een kortingscode van 5% die je via mij kan gebruiken. De kortingscode is 2103.

Ik hoop dat jullie genoeg heb geïnformeerd en ben super benieuwd naar jullie ervaring! En voor de dames die zullen gaan trouwen is dit echt een tip!

Liefs Ouaffa